Iki šiol neaišku, kaip vampyrai tapo šio dešimtmečio populiariausia tematika beveik bet kurioje su pramogomis susijusioje srityje. Knygos, kinas, televizija, o dabar jau ir žaidimai gali pasigirti savo vampyrais. „NetEnt“, sukūrę žaidimą „Blood Suckers“, pataikė tiesiai į dešimtuką, bet kai dienos šviesą išvydo antra žaidimo versija, atrodo, įvyko perversmas vaizdo žaidimų pasaulyje.

Reikia manyti, kad vampyrų tematika pasirinkta sąmoningai, nes kiekvienas geras verslininkas žino, kada ir kaip geriausia žaisti vartotojo norais. Gali būti, kad žaidimo sėkmės paslaptis yra ne tik populiari ir savotiškai inovacinė tematika, bet ir žaidimo taisyklės bei patrauklūs prizai, kuriuos galima gauti žaidžiant.

Apie ką žaidimas pasakoja?

Pagrindinė žaidimo herojė vampyrė Amilia drąsiai leidžiasi į nežinią, stengdamasi atgauti brangenybes, kurias amžiams bėgant iš jos šeimos pavogė vampyrų medžiotojai. Amilios šaudymo iš arbaleto gebėjimai praverčia, ir ji nebijo panaudoti jų siekdama savo tikslo.

Būtent arbaletas yra labai svarbus „Blood Suckers II“ žaidime. Šūviais žaidėjas gali gauti „Scatter“ arba Premijinį režimą, kuris, kaip ir bet kuriame žaidimų automate, reiškia neprognozuojamą tolesnę žaidimo eigą.

Amilia grįžo į senąją, jau griūvančią vampyrų pilį, kurios sienas bei kolonas kausto vynmedžiai, tokie pat seni kaip ir pati pilis. Šios vynmedžių kolonos žaidimui suteikia „Blood Rose“ nemokamų sukimų, galinčių pakeisti žaidimo baigtį.

Kai vampyrų palikuonė įsilaužia į brangenybių saugyklą, prasideda papildomas paslėptų brangenybių žaidimas. Senosiose skryniose galima rasti ne tik senų pinigų bei monetų, bet ir „Scatter“ simbolių bei raktų, su kuriais galima patekti į kitą lygį. Skryniose tūno ir demonai, nuo jų išsisukus yra galimybė gauti didelį brangakmenių prizą.

Žaidimo eiga

Šis žaidimas turi 3 juostas, 3 eiles ir 25 statymų linijas, visa tai sukurta gotikiniame fone ir vampyrinės animacijos suteikia ypatingą žaidimo nuotaiką, kuri įtraukia savo kerais, neleidžiančiais medžioklei baigtis be teigiamo rezultato.

Žaidimo laukas

Žaidėjas įsijaučia į vampyrės, kuri leidžiasi į ilgą kelią siekdama keršto už savo protėvių mirtį ir atgauti jai priklausančias brangenybes, vaidmenį. Merginos arbaletas padeda žaidime gauti įvairių premijų ir režimų, kad žaidimo eiga galėtų pirmyn plėtotis greičiau. Dėl detalios grafikos viskas atrodo dar realiau, kad iki galo būtų galima pajusti žaidimo džiaugsmą.

Dėl apgalvoto žaidimo veiksmo žaidėjas gali lengviau priimti sprendimus, kad žaidimo rezultatas būtų malonus. Žaidėjų patogumui yra sukurti keli įrankiai:

  • Rodyklės dešinėje ir kairėje padidina arba sumažina statymo lygį arba, paprasčiau tariant, monetų skaičių, kuris statomas (neaiški vieta) ant vienos statymų linijos. Statymui padidinti arba, atvirkščiai, sumažinti žaidėjas turi patraukti po rodyklėmis matomą slankiklį.
  • Rubininis „Spin“ mygtukas reiškia žaidimo pradžią su atitinkamai pastatytu statymu ir monetos verte;
  • „Max Bet“ suteikia galimybę nustatyti patį aukščiausią statymo lygį su esamos monetos verte;
  • „Coin value“ rodyklytės sumažina arba padidina monetos vertę vienu vertės lygiu;
  • „Wild“ simbolis gali pasirodyti bet kurioje pagrindinio žaidimo juostoje, nemokamų sukimų metu, ir jis gali pakeisti visus, išskyrus „Scatter“ ir premijinius simbolius. Didžiausią laimėjimų kombinaciją statymų linijoje, remiantis išmokų lentele, suteikia kitų simbolių pakeitimas „Wild“ simboliais.

Nemokami sukimai

Šiame žaidime yra galimybė gauti nemokamų sukimų, kuriuos užtikrina „Blood Rose“ simbolis. Šį simbolį žaidėjas gali gauti išsukdamas mažiausiai tris „Scatter“ simbolius bet kurioje  pagrindinio žaidimo juostoje. Tai suteikia 10 nemokamų sukimų. Jei per šiuos sukimus vėl gauni „Scatter“ simbolių eilę, skiriami dar papildomi nemokami sukimai.

Jei susuksi bent du „Scatter“ simbolius pagrindiniame žaidime ir per „Blood Rose“ nemokamus sukimus, galimas ir monetinis laimėjimas. „Scatter“ laimėjimų dydis atitinka išmokėjimų lentelės vertę, padaugintą iš statymo lygio. Žaidime numatyta išmokėti didesnį „Scatter“ laimėjimą.

Nemokami sukimai sumuojami ir jų metu visi „Scatter“ laimėjimai dauginami iš 3. Nemokamų sukimų pabaigoje gautas laimėjimas pridedamas prie rezultato, buvusio prieš tai. Kai sukimai sužaisti, žaidimas grįžta į tą raundą, kuriame sukimai buvo laimėti.

Paslėptos brangenybės ir premijos

Aktyvavus tris ar daugiau premijinių simbolių, atsiranda galimybė žaisti paslėptų brangenybių žaidimą. Jei išsukami keturi simboliai, tada laimėjimas bus padvigubintas, o jei sutampa penki simboliai, tada laimėjimas didėja tris kartus. Šis premijinis žaidimas yra kaip brangenybių medžioklė, kurioje žaidėjas atidaro paties pasirinktas skrynias, kuriose galima rasti ne tik įvairių turtų, bet ir demonų, kurių reikia vengti.

Premijiniai šūviai ir „Scatter“ šūviai

Tai yra du režimai, kurie žaidime gali būti suaktyvinti atsitiktinumo principu. Jei ant juostų išsukami du „Scatter“ simboliai, aktyvuojamas „Scatter“ šūvio režimas. Taip pat šio režimo metu skiriamas trečias „Scatter“ simbolis, kuris žaidėjui skiria 10 „Blood Rose“ sukimų.

Papildomo šūvio režime ant pirmų trijų juostų rodomas dar vienas papildomas premijinis simbolis, uždengiantis juostas.

Žaidimo versija išmaniesiems telefonams ir planšetėms

Turint omeny didelį žaidimo populiarumą, būtų neprotinga, jei „NetEnt“ nepasiūlytų žaisti žaidimo ir lietimui jautriais mobiliaisiais prietaisais. „Blood Suckers 2“ yra prieinamas „iOS“, „Android“ ir „Windows“ vartotojams. Ir mobiliosiomis versijomis žaidimas yra visiškai funkcionalus su tomis pačiomis taisyklėmis ir laimėjimų galimybėmis.

Žaidimo išmokos

„Blood Suckers 2“ išmokų apimtis yra labai didelė. Net neįtikėtinai didelė – 96,94%! Šie procentai atitinkamai pasidalija:

  • 63,6% yra pagrindiniame žaidime;
  • 13,7% „Blood Rose“ nemokamuose sukimuose;
  • 19,7% paslėptų brangenybių premijiniame žaidime.

Laimėjimai iš viso išsukami 40,7% atvejų, o maksimali išmoka pačiame pagrindiniame žaidime yra 100 000 eurų, arba 100 000 monetų vieno statymo linijoje.

Statymų linijų laimėjimai visada išmokami tik tuo atveju, jei išsukami iš eilės nuo pirmos juostos  į paskutinę juostą dešiniajame krašte. Paprastai laimėjimas monetomis yra vienodo dydžio su išmokų lentelėje nurodyta verte, kuri dauginama iš statymo lygio. Statymo lygiu vadinamas monetų skaičius, už kurį paprastai pastatomas vienas statymas vienoje linijoje. Išmokamas tik didžiausias statymo linijos laimėjimas. Statymų linijų laimėjimai, gauti vienu metu, skaičiuojami kartu.

„Scatter“ laimėjimų dydis yra nurodytas išmokų lentelėje, ir jis yra dauginamas iš statymo lygio, o išmokamas vienas didžiausias „Scatter“ laimėjimas.

Ar yra kokios nors ribos?

Ribas gali nustatyti tiek kazino operatorius, tiek ir pats žaidėjas. Paprastai yra įmanoma nustatyti statymų ir pralaimėjimų ribą vienoje sesijoje arba per vieną dieną, taip pat per savaitę ir net per mėnesį. Yra galimybė ir tam tikram laikui uždrausti bet kokią galimybę žaisti, taip pat yra opcija (?) nustatyti žaidimo sesijos trukmę.

„Blood Suckers 2“ žaidime yra viskas, ko vaizdo žaidimų aistruoliai gali trokšti – puikus siužetas, dideli laimėjimai, kokybiška grafika ir žaidimo sąsaja. Be jokios abejonės „NetEnt“ sukurtas žaidimo tęsinį įvertins originalaus žaidimo aistruolių būrys, kurie su džiaugsmu pasiners į naują žaidimo versiją, taip pat numatoma, kad žaidimo gerbėjų skaičius smarkiai išaugs.